4x4=16
40 Suzuki IT 35pct
41 Toyota IT 35pct
34 Toyota RO 23pct
37 Aro RO 17pct
33 Nissan RO 14pct
35 Nissan RO 14pct
36 Nissan SLO 11pct
43 Land Rover SLO 10pct
42 Nissan SLO 8pct
38 Mistsubishi RO 7pct
44 Mitsubishi ITA 1pct
39 Range Rover RO 1pct
45 Land Rover UK 1pct

Carpat Trophy 2005
Jubileum
3 - 10 Iunie 2005
www.carpat-events.ro

 

Carpat Trophy 2004 »
Carpat Trophy 2005 'Jubileum'
Info | Jurnal | Echipaje | Galerie foto
Carpat Trophy este un raid international 4x4 care se desfasoara anual in Romania. Este o competitie a celor certati cu asfaltul si in general nesatisfacuti de provocarile traficului urban de zi cu zi, o concentrare de adrenalina si cai putere in aer liber. Si in noroi :)

 

1 Pregatiri
2 OffRoad Fest
3 Prolog
4 CT Day1
5 CT Day2
6 CT Day3
7 CT Day4
8 Finish

« inapoi la jurnal

Principii

Scopul principal al Organizatorului este de a proiecta o veritabila competitie pentru amatori. O competitie de inalt nivel cit mai putin afectata de marile bugete impuse de prepararile vehiculelor. Pentru a permite deopotriva accesul usor al noilor veniti, dar si satisfactii garantate pentru veterani, se pastreaza formula clasica/initiala a evenimentului, cu obstacole extreme dar si un traseu navigant cu cel mai mare procent tot-teren posibil si cu inevitabilele nopti albe ale aventurii. O echipa este compusa din doua vehicule - echipate cu troliu si anvelope de noroi - care iau startul si termina impreuna.

 

Echipamente acceptate

Autovehicule 4x4 standard (specificatii de fabrica) cu unele imbunatatiri, inmatriculate si asigurate, echipate pentru expeditii usoare : - imbunatatiri:anvelope de noroi, suspensii robuste;
- navigatie: busola, altimetru, tripmaster;
- recuperare: troliu, 1-2 chingi (cca20 m), inele lant, lant, manusi, lopata, topor;
- expeditie: echip. camping, mincare, canistre apa si combustibil.

Cronometraj

CARPAT TROPHY nu este un raliu, dar se cronometreaza totusi timpul de parcurgere a unei probe prin prisma timpului maxim alocat. Ne fiind deci o competitie de viteza, acest timp maxim este foarte generos.

Clasamente

Concurentii vor puncta pentru urmatoarele clasamente:
- pe echipe
- individual
- pe natiuni
- pentru premiul Spirit de Echipa

Combustibil

Concurentii trebuie sa isi asigure in intregime combustibilul necesar pentru parcurgerea etapelor zilnice. Autonomia recomandata este de cca 500 km.
 

Asistenta

Asistenta tehnica este permisa pe durata dintre incheierea unei etape zilnice si inceputul/start-ul in urmatoarea. In timpul etapei propriu-zise este interzisa interventia oricarei echipe de asistenta, eventualele reparatii urmind a fi efectuate numai de catre competitorii insisi.

Navigatie

Navigatia si orientarea se fac dupa road-book sau schita de harta, cu ajutorul instrumentelor clasice : busola. altimetru, tripmaster.

 

Itinerar

Traseul urmareste diferite parcursuri montane, cu obstacole variate si uneori foarte dificile.
Toate obstacolele intilnite sunt 100% naturale!
Sunt prevazute probe de navigatie, regularitate, convoi si trial. Trolierea nu este o proba in sine, dar poate fi inclusa in orice etapa.